Dit is een case van DPG Media.

 

Chiropractie Holystaete wil met een advertentie in de huis-aan-huiskrant lezers laten weten dat zij bij de onderneming terecht kunnen om geholpen te worden bij verschillende klachten. De advertentie moet bij zoveel mogelijk lezers onder ogen komen.

 

Aanpak

Chiropractie Holystaete kiest voor herkenbaarheid. De opmaak van de advertentie is bij elke plaatsing gelijk. Hiermee creëert deze adverteerder herkenbaarheid bij de lezers. Daarnaast biedt Chiropractie Holystaete in elke uiting een gratis scan aan. Deze scan is geldig tot 2 weken na plaatsing van de advertentie.

Ervaring

De herkenbare opmaak en inhoud in combinatie met het betrouwbare karakter van de huis-aan-huiskrant, zorgt ervoor dat lezers in actie komen bij het zien van deze advertentie en niet wachten op een eventuele volgende plaatsing. En met het grote lokale bereik van de huis-aan-huiskrant, dat als enige medium nog bij iedereen thuisbezorgd wordt, bereikt Chiropractie Holystaete veel (nieuwe) klanten.

Het grote bereik van huis-aan-huiskranten is de reden waarom Chiropractie Holystaete in Vlaardingen kiest voor dit medium.
.