Dit is een case van Rodi Media.

 

Wooninrichter Wim van der Werff werkt niet met een actie of korting in elke media-uiting. Vaak je gezicht laten zien en laten weten dat je er bent, dat vindt Wim van der Werff belangrijk. De wooninrichter biedt voor elke woonwens wel een passende oplossing. Frequent en het liefst op een vaste positie laat de ondernemer aan Alkmaarders weten dat hij er is en waarvoor je bij hem terecht kan.

 

Aanpak

Naast naamsbekendheid is betrouwbaarheid ook een belangrijke reden om te adverteren in de huis-aan-huiskrant. In de woonbranche zijn er talloze aanbieders, ook online. De betrouwbare, lokale huis-aan-huiskrant geeft de lezer het gevoel dat ook de adverteerders het beste met de klant voor hebben en het beste advies geven. Wanneer de lezer eenmaal binnenstapt bij de wooninrichter en het juiste advies ontvangt, komt men bijna altijd terug, merkt Wim van der Werff op.

Ervaring

De lokale advertenties helpen zeer bij het vergroten van de groep ‘binnenstappers’ bij Wim van der Werff. Tevens zorgen de advertenties ervoor dat het bezoek van de website op pijl blijft of juist stijgt. Na een advertentie wordt het assortiment duidelijk vaker bekeken.