Dit is een case van DPG Media.

 

Er zijn vele makelaars in Alphen aan den Rijn en omgeving. Allemaal verrichten ze min of meer dezelfde werkzaamheden. Taxatie, Waardebepaling, aankoop en verkoop. Houtman & de Vogel wil opvallen en boven hun concurrentie uitspringen. Ze werken aan hun naamsbekendheid middels de inzet van de huis-aan-huiskrant.

 

Aanpak

Elke twee weken plaatst makelaardij Houtman & de Vogel een vaste advertentie op de voorpagina van twee lokale huis-aan-huiskranten. De creatieve boodschap en het kleurgebruik zorgen ervoor dat de advertenties opvallen. Door met regelmaat te adverteren bouwt Houtman & de Vogel een sterke naamsbekendheid op en blijft de bekendheid op een stabiel peil. De makelaardij blijft continu onder de aandacht in de omgeving. Houtman & de Vogel koos bewust voor adverteren in de huis-aan-huiskrant vanwege het grote bereik en de kwalitatieve aandacht.

Voorbeeld voorpagina advertentie

Ervaring

Opvallende uitingen plaatsen in de huis-aan-huiskrant werkt! Houtman & de Vogel hanteert deze aanpak nu al 5 jaar. Ze zijn zeer tevreden en bereiken met hun advertentie het gewenste doel: Houtman & de Vogel is nu al een aantal jaar één van de best verkopende en scorende makelaars van Alphen en omgeving.